Dacă ai un site de prezentare sau un magazin pentru business-ul tău, e timpul să te gândești și la un blog atașat site-ului. Este una dintre cele mai eficiente instrumente de marketing online, la îndemâna tuturor. Conform statisticilor realilzate de Hobspot (2018), 55% dintre marketeri sunt de părerea că realizarea de conținut este în topul priorităților pentru a câștiga atenția potențialilor clienți din mediul online.

  1. Continutul nou îți aduce trafic în site. Motoarele de căutare apreciază conținutul proaspăt din articolele de blog. Adăugând frecvent articole noi în blogul tău, creezi noi oportunități pentru ca motoareled e căutare să găsească cuvinte cheie relevante pentru site-ul tău. În acest mod, crește vizibilitatea în rezultatele de căutare.
  2. Conținutul nou face un site de prezentare mai dinamic. Un site nu este ca un bibelou: odată lansat, rămâne acolo neschimbat. Site-ul este oglinda noastră și a serviciilor noastre, un barometru virtual al dezvoltării profesionale și nu numai. Paginile statice nu pot să oglindească atât de fidel toate acestea.
  3. Prin intermediul blogului, dezvolți o relație cu potențialii clienți sau cu cei existenți. Citind articolele, vizitatorii site-ului te cunosc mai bine, îți cunosc valorile și modul de lucru. Prin feedback sau comentarii, afli cum ești perceput sau te simți încurajat să continui. Astfel, dezvolți încrederea vizitatorilor în ceea ce oferi – un ingredient atât de necesar în mediul virtual.
  4. Te conectezi cu cititorii: prin comentarii, afli părerea lor, interacționezi direct, ești mai aproape de realitate.
  5. Creezi oportunități ca informația ta să ajungă mai departe – sharing. Un articol cu tips-uri utile pentru o audiență largă va fi transmis mai departe, pentru mult timp. Vei fi cunoscut mai ușor, iar Google va aprecia din ce în ce mult site-ul tău.
  6. Articolele de blog pot fi un instrument util prin care convertești cititorii în clienți. Cum? Adăugând un call-to-action atractiv și relevant după fiecare post.
  7. Când creezi conținut relevant pentru publicul țintă, dezvolți de fapt imaginea ta de profesionist în domeniul în care activezi. Valabil mai ales în business de servicii.
  8. Este o investiție solidă, cu rezultate pe termen lung. Articolele vor rămâne mult timp în site și vor genera trafic și lead-uri chiar și atunci când… uiți că le-ai scris.
  9. Crearea de conținut structurează gândirea. Personal, scriu pe acest blog pentru motivele de mai sus. Dar și pentru că îmi place. Și pentru că mă ajută să îmi structurez informațiile pe care oricum le folosesc în contact cu clienții. E un proces de creație util, care îmi oferă satisfacții profesionale și sufletești.

Iată suficiente motive pentru ca să dezvolți un blog pentru un site de prezentare. Este o activitate care cere strategie, efort și perseverență, însă merită investiția de timp. Despre cum să-ți dezvolți blogul, în articolul urmator.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Ai ceva de spus pe această temă? Ești binevenit!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.