Black Friday: 4 idei care te ajută să te diferențiezi de concurență

Black Friday se apropie cu pași repezi. Site-ul este pregătit, campania de e-mail e gata să ajungă la clienți, te-ai asigurat că serverul va face față unei avalanșe de trafic, strategia e pusă la punct până la ultimul detaliu. Îți mai recomandăm acum 4 idei de impact și ușor de implementat care te vor ajuta să te diferențiezi de concurență și să ai vânzări peste așteptări în campania de Black Friday 2017.

1. Oferte ușor de transmis

Pregătește oferte ușor de transmis mai departe în social media care să conțină un cupon valoric. Cumpărătorului modern îi place să se laude cu ofertele pe care le-a descoperit. Dacă gestul său are atașat și un cupon valoric, vestea se va răspândi ca fulgerul. Și astfel traficul pe site-ul tău v-a crește exponențial.

2. Pregătește ghiduri de  cadouri

De Black Friday vânătorii de reduceri caută și pentru alții nu numai pentru ei. Așa că pregătește liste de recomandări: pentru ea, pentru el, pentru părinți, pentru copii, cele mai neobișnuite cadouri la 100 de lei, cele mai scumpe cadouri pe care numai de Black Friday ți le poți permite și lista poate continua la nesfârșit.

Cum să transmiți aceste recomandări? Prin campania e email, prin landing page, printr-o zonă de recomandări în Homepage, prin postări social media, prin video-uri, prin articole pe blog, mesaje vizuale de impact, Facebook Adds.

3. Pregătește oferte video

Recomandări de cadouri sau doar ofertele de neratat – foarte scurte –  pune-le în format video și sigur te vei diferenția de concurență! Pe de o parte oamenii adora sa vada filmulete si sa le transmită mai departe (dacă merită!). Dar e foarte important și faptul că YouTube, al doilea mare motor de căutare după Google, este sursa de inspirație pentru multe persoane indecise. Așadar, pentru black Friday 2017 câteva video-uri de impact reprezintă o rețetă sigură a atrage mai mulți vizitatori pe site-ul tău.

4. Review-uri

De multe ori, pentru cumpărătorul grăbit, obosit și indecis prin atâtea oferte, ceea ce îl ajută să ia o decizie sunt review-urile. Asigură-te că produsele tale pe care te bazezi au review-uri și acestea sunt vizibile.

De Black Friday cumpărătorul caută, compară, iar caută, iar compară și în final alege: cel mai bun & cel mai ieftin în care a avut încredere. Ajută-l pe clientul tău să ia deciziile cele mai bune așa încât să se simtă că „face o afacere” cu propunerile tale de reduceri și cumpărăturile pe care le face în această perioadă îi aduc satisfacțiile pe care și le dorește. Gândindu-te permanent la satisfacția sa finală și pregătind campania de reduceri în această direcție, vânzările tale vor crește.

Așadar, chiar dacă ai o afacere mai mică, poți dezvolta încrederea clienților în brandul tău oferindu-i ceea ce are nevoie prin mijloace de comunicare moderne și eficiente. Îți dorim să ai parte de un Black Friday cu vânzări explozive!

Similar Posts