Cum iti imbunatatesti site-ul pentru o conversie mai buna
Site-ul de prezentare este unul dintre tool-urile online care ne ajută să dezvoltăm o relație cu potențiali clienți. Are avantajul de a fi un loc virtual al nostru unde construim credibilitate, oferim valoare prin ceea ce facem și construim punți către oamenii interesați de serviciile noastre.
(Am lucrat recent pentru îmbunătățirea conversiei unui site și scriu aceste rânduri cu referire la un site de prezentare servicii pentru un soloprenor.)
Ce înseamnă conversie? Înseamnă acțiune, fie că e vorba de abonare la newsletter, programări pentru prima discuție gratuită, clienți noi. Dar înseamnă și recomandare virtuală (share) sau în viața reală.
Dacă numărul de vizitatori este mare (sute zilnic), iar timpul petrecut în site este foarte scurt și nu s-a văzut nicio acțiune, înseamnă că e timpul pentru câteva schimbări
- Prezintă un mesaj simplu cu valoarea pe care o aduci clientului (headline)
- Scoate în evidență motive suficiente de a întări încrederea în serviciile oferite: valori, ani de lucru, logo-uri clienți
- Folosește testimoniale nu numai pe pagina de Home, dar și pe pagina de Servicii, Portofoliu, Contact. O pagină cu Testimoniale aduce multă valoare, dar din păcate este prea puțin vizitată sau deloc de cititorul grăbit.
- Opțiunea de contact / mesaj să fie la accesibilă din orice pagină.
- Fii transparent cu modul de lucru
- Adună o listă de întrebări frecvente (+ răspunsuri) din ce ai primit de-a lungul timpului de la clienți.
- Dezvoltă o relație de lungă durată cu potențialii clienți prin articole de blog care să răspundă la întrebările clientului (nu liste generale). Gândește serii de articole care să mențină atenția pe o perioadă mai lungă.