De la idee la un site de prezentare. Discovery (2)

Ai nevoie de un site nou și ai decis să lucrăm împreună. Știu că site-ul de prezentare este o investiție importantă pentru business-ul tău, știu că ai multe așteptări de la pagina ta web. Dar în același timp te simți vulnerabil în fața atâtor întrebări, sfaturi și necunoscute tehnice. Am pregătit această serie de articole De la idee la un site de prezentare pentru a înțelege ce se întâmplă în spatele scenei. Care este procesul prin care reușim să creem un site de prezentare pornind de la o idee de business?

În primul articol din această serie am construit o imagine de ansamblu, ca să știi care sunt toți pașii la care să te aștepți. În articolul de azi, vom începe cu prima etapă – Discovery.

Este etapa în care vom avea o discuție, maxim 2 (1h fiecare) pentru a înțelege împreună:

  • specificul business-ului,
  • scopul site-ului,
  • care este structura site-ului,
  • care sunt funcționalitățile necesare pentru ca site-ul să își atingă scopul,
  • așteptările pe care le ai tu de la acest site,
  • cum pot să te ajut pentru a dezvolta un site de prezentare autentic care să te ajute să îți dezvolți business-ul.

La ce să te aștepți?

La o serie de întrebări care să ofere claritate asupra business-ului: ce oferi, care este nișa ta, cum te diferențiezi de concurență, cum te poziționezi în piață.

Nu îmi asum rolul de consultant de business, nici de specialist în marketing. Dar nu putem dezvolta un site doar punând la întâmplare – din inspirație – imagini, texte și butoane care împreună creează un site. Toate trebuie să aibă o logică și împreună să ofere un mesaj autentic, să creeze încredere și să genereze vânzări. Prin întrebări și exemple (așa da, așa nu) adunăm elementele necesare, așa încât site-ul de prezentare să te reprezinte și să îți crească business-ul.

Ce ai tu de făcut? 

În această primă etapă vei avea cel mai mult de lucru pentru a obține claritate.

  • Vei răspunde (în scris) la câteva întrebări despre business-ul tău (descrierea serviciilor, cum lucrezi, misiune, valori);
  • Vei căuta exemple de site-uri care îți plac, dar și câteva care nu îți plac;
  • Vei pregăti materialele de bază pentru dezvoltarea site-ului: logo (dacă ai deja o identitate vizuală), imagini de la sesiune foto; testimoniale, apariții în presă dacă există.

Împreună,  vom avea o singură discuție de o oră (2 maxim în 2 reprize). Restul vom comunica pe email

Cât timp durează această etapă? 

Dacă este prima oară când participi la dezvoltarea site-ului tău, vei avea nevoie de mai mult timp (2 săptămâni) ca să se sedimenteze informațiile. Dacă ai deja un site și materialele sunt adunate, o săptămână e suficient.

Am nevoie de copywriter? Tu ești cel care cunoaște cel mai bine business-ul și publicul țintă. Pentru autenticitate, cel mai bine ar fi să scrii singur textele.

Seria completă De la idee la un site de prezentare: Overview (1), Wireframing (3), Design (4), Development (5), Mentenanță (6).

 

Scroll to Top