De la idee la un site de prezentare. Discovery
Ai nevoie de un site nou și ai decis să lucrăm împreună. Știu că site-ul de prezentare este o investiție importantă pentru business-ul tău, știu că ai multe așteptări de la pagina ta web. Dar în același timp te simți vulnerabil în fața atâtor întrebări, sfaturi și necunoscute tehnice. Am pregătit această serie de articole De la idee la un site de prezentare pentru a înțelege ce se întâmplă în spatele scenei. Care este procesul prin care reușim să creem un site de prezentare pornind de la o idee de business?
În primul articol din această serie am construit o imagine de ansamblu, ca să știi care sunt toți pașii la care să te aștepți. În articolul de azi, vom începe cu prima etapă – Discovery.
Pregătesc o listă de întrebări, care să ne ajute să înțelegem
- specificul business-ului,
- scopul site-ului,
- care este structura site-ului (paginile),
- care sunt funcționalitățile necesare pentru ca site-ul să își atingă scopul,
- ce oferă piața în domeniu,
- așteptările pe care le ai tu de la acest site,
- așteptările pe care le are potențialul client de la site.
- ce te face unic în piață.
Ce ai tu de făcut?
În această primă etapă vei avea cel mai mult de lucru pentru a obține claritate.
- Vei răspunde (în scris) la câteva întrebări despre business-ul tău (descrierea serviciilor, cum lucrezi, misiune, valori);
- Vei căuta exemple de site-uri care îți plac, dar și câteva care nu îți plac;
- Vei pregăti materialele de bază pentru dezvoltarea site-ului: logo (dacă ai deja o identitate vizuală), imagini de la sesiune foto; testimoniale, apariții în presă dacă există.
Răspunsurile la aceste întrbări vor fi baza textelor din site, la care se vor mai adăuga altele – după caz – pentru completări.
Am nevoie de copywriter? Tu ești cel care cunoaște cel mai bine business-ul și publicul țintă. Pentru autenticitate, cel mai bine ar fi să scrii singur textele.
Seria completă De la idee la un site de prezentare: Cum lucrez
(Actualizat 9.09.2022)