Refresh site de prezentare la final de an
La final de an, este o perioadă potrivită pentru ordine și evaluare în viață și în business. Iar site-ul de prezentare, ca parte a business-ului, are nevoie de atenția noastră.
Refresh conținut
Care a fost clientul target pentru anul care a trecut? Dorești să continui să te adresezi aceluiași tip de client? Care este publicul țintă pentru anul următor?
Ținând cont de acest răspuns:
- Ce produse/servicii păstrezi și ce modifici?
- Ai trei opțiuni clare din care clientul să poată alege?
- Care sunt obiectivele pentru următorul an? Reflectă conținutul site-ului aceste obiective?
- Call-to-action mai este relevant pentru clientul ideal și pentru obiectivele noului an?
- Fotografiile mai sunt actuale?
- Textele mai sunt valabile? Recitește textele, reformulează, scoate cuvinte dacă sunt prea multe
- Testimonialele mai sunt relevante?
- Revezi, de asemenea, articolele de blog dacă mai sunt relevante și renunță la cele vechi, prăfuite.
- Structura paginilor este organizată sau s-au amestecat informațiile într-un mod dezordonat?
Aruncă o privire și asupra cifrelor și modifică acolo unde este cazul: ani de experiență, membrii în echipă, număr clienți, data copyright.
Simplifică: menu, texte, opțiuni servicii. Vizitatorul este grăbit și nu citește. Doar scanează în grabă. Ajută-l să vadă repede ceea ce îl interesează și s[ găsească răspuns la întrebarea what`s in it for me?
Site-ul de prezentare nu este o broșură a activității noastre în care păstrăm toată experiența, ca o sursă de documentare pentru clienți. Este o carte de vizită care reflectă valorile și serviciile în momentul prezent și suportul nostru pentru dezvoltarea business-ului în viitorul apropiat.
Refresh design
Aruncă-ți un ochi la concurență și la alte site-uri relevante din nișa ta și apoi la site-ul tău. A rămas relevant în piață pe partea de design sau s-a aștezat praful sau arată cam vechiuț? Nu e neapărată nevoie să refaci site-ul de la 0. Un refresh design pentru câteva element de bază îi poate da un aer nou, modern și actual.
Refresh aspecte tehnice:
- update-uri WordPress, temă, pluginuri (cu backup înainte!)
- testează dacă ai link-uri nefuncționale cu broken list checker
- testare formularele și vezi dacă funcționează, dacă mesajele de confirmare sunt corecte
- testează sistemul de abonare la Newsletter
- updatează parolele cu unele noi, puternice pe care apoi păstrează-le într-un Password Manager (LastPass, 1srPassword)
- Acum, că totul e în ordine, e timpul potrivit pentru un backup de sfârșit de an.
Revin cu un articol cu idei noi de implementat la site-ul de prezentare în noul an, pentru a-l face mai relevant și mai profitabil.