Pagină de Facebook sau site de prezentare? Ce este mai recomandat pentru un business de succes? Să urmărim avantajele și dezavantajele pentru fiecare în parte.

Avantajele unui site de prezentare:

  1. Tu ai controlul asupra a tot ceea ce înseamnă conținut și imagine pentru brandul tău. Nu Facebook. Ție îți aparține și tu hotărăști cât timp va rămâne online. Tu stabilești Termenii și Condițiile și nu riști ca să îți fie suspendat contul și să pierzi astfel tot ce ai construit.
  2. Un site de prezentare bine făcut dă credibilitate business-ului prin informațiile oferite. Astfel te poți poziționa cu un pas înaintea competitorilor care își prezintă serviciile sau produsele doar cu o pagină de Facebook. Fără un site de prezentare, dai impresia că nu îți iei business-ul în serios, e doar așa, o încercare.
  3. Pe un site de prezentare poți prezenta un informații (articole, imagini, video) organizate, prin care poți atrage trafic îți poți consolida brandul.
  4. Experiența vizuală pe un site este autentică: poți personaliza brandul tău într-un mod original printr-un design memorabil. Pe Facebook, designul este standard. Exceptând fotografia de profil sau de background, toate paginile arată la fel, indiferent de specificul business-ului.
  5. Cu site-ul tău poți capta adresele noilor prospecți prin sistemul de abonare la newsletter, cu FB nu se poate. Este adevărat că FB este bun pentru a atrage noi clienți, dar nu dezvoltă un ciclu de vânzare. Este doar un canal prin care conduci potențiali clienți către site-ul de prezentare.
  6. Statisticile site-ului tău pot fi știute doar de tine, și nu de competiție. În schimb, pe o pagină de Facebook, oricine poate vedea ușor dacă ai 1000 de fani, sau doar 50.
  7. Cu un site de prezentare, te prezinți online într-un mod profesionist, cu o adresă ușor de memorat, credibilă care reprezintă numai business-ul tău: yourbrand.ro Cu o pagină de Facebook, adresa ta va fi facebook.com/yourbusiness

Avantajele paginii de Facebook

  1. Interacțiunea este punctul forte al Facebook-ului prin comments, share, like. Poți comunica mai ușor cu potențiali clienți, când ai nevoie să transmiți mesaje rapide. Un site are la dispoziție doar comentariile și opțiune de share către canale de social media.
  2. Vizibilitatea business-ului este mai mare printr-o pagină de Facebook. Poți atrage trafic mai ușor prin uneltele numeroase pe care Facebook le pune la dispoziție pentru business: reclame cu conținut vizual, Facebook Shop Page, Call-to-Actions, Page Insights, Pagină Evenimente, Grupuri, Ads (Carousel, Slideshow, Lead, Canva, Instagram), Facebook Pixel, Business Manager, Hashtags, Categorii de parteneri, Tutoriale de utilizare (Facebook Blueprint).
  3. O pagină de Facebook se construiește ușor, gratuit, în câteva minute, fără experiență tehnică. Nu are nevoie de hosting și nici de updates și este accesibilă pentru toate device-urile.

Ce aleg?

O pagină de Facebook este utilă unui business de început: pentru a testa cu costuri minime (de timp, reclama) ideea de business, pentru a interacționa cu potențiali clienți, pentru a prezenta serviciile/ produse în timp scurt. Dacă vrei ca business-ul tău să crească, să se dezvolte pe termen lung, o pagină de facebook devine ineficientă și lipsită de credibilitate.

Dacă ești interesat să îți promovezi afacerea printr-un site de prezentare și/sau o pagină de Facebook, nu ezita să mă contactezi! Afacerea ta merită să fie cunoscută de un public numeros!

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Ai ceva de spus pe această temă? Ești binevenit!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.